آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

یک پدر خیلی باید هوشیار باشد ببیند که خانواده اش در چه حالی هستن.فراموش نکند اینها از دودمان او هستند، آیا اینها در مسیر خدا هستن؟ خطاب به من و شما عزیزان هست که وقتی در نماز جمعه شرکت می کنید یقینأ اهل بندگی هستید وگرنه پدر و مادری که در غفلت هستن روی سخنان من با آنها نیست.جوانی که در یک خانواده زندگی میکند چه پسر و دختر به سن ازدواج رسیده است کمک کنید سر و سامان بگیرد.واسطه در کار خیر شوید آگاهی به او بدهید وظیفه یک زن این است که شوهرش را در امر تقوا یاری کند،فضای منزل را طوری زینت دهد که در خارج از منزل وسوسه نشود،با مهر و محبت ،با گوش دادن به حرف ها،با درک مشکلات او ،بعضی از مادرها متاسفانه به گونه ای در خانه با فرزند برخورد می کنند که در مقابل پدر بایستد . دل فرزند از پدر چرکین می شود.این وَ تَعاوَنُوا عَلَی البِّرِّ وَ التَّقوَی نیست،لذا در حدیث داریم زنی که از شوهرش رو برگرداند از رحمت خدا به دور است،از آنطرف مرد زن را یاری کند در امر تقوا با او خوش اخلاق باشد،گذشت داشته باشد.قرآن کریم می فرماید: زن و مرد لباس همدیگر هستند ، اگر بخواهیم سیر کمال را طی کنیم باید کمک کنیم کوشا باشیم مأیوس نباشیم.

امیر المومنین (ع) می فرماید:معنویت مثل لباس است کهنه می شود باید آن را نو کرد با نماز و دعا و مطالعه .خوب است نشاط معنوی ایجاد شود اگر کسی در ختم قرآن حدیثی بلد بود بگوید،یکی از چیزهایی که حال معنوی می دهد همین نماز جمعه اس.لذا دعوت میکنم از جوانانی که در امر نشاط معنوی می توانند کمک کنند.

حجت الاسلام فیض کرمیان در خطبه دوم ضمن تشکر از همه جوانان ؛ مادران و پدران که در راهپیمایی 22 بهمن بودند افزودند:این راهپیمایی حقیقتأ کم نظیر بود، در همه جای ایران حضور کم نظیر بود،خیلی از خبر نگاران اعتراف کردند: که یقینأ حضور مردم بازتاب های خوبی خواهد داشت.خیلی از مستضعفین جامعه و عالم چشم امیدشان به شماست.برای رسیدن به بصیرت ، برای بالا بردن ندای آزادی خواهی .بار دیگر دشمن را مأیوس کردید، در حالی سی و پنجمین سالروز پیروزی را جشن گرفتید که دولت های مستکبر دائمأ در حال کوچک شمردن این حضور بودند.

لازم میدانم از همه مردم و مسئولین ،سپاه پاسداران ؛ نیروی انتظامی ؛ شهردار و بخشدار تشکر کنم مخصوصا در این زمان که بی ادبی های آمریکا بیشتر شده. در این کنفرانس ها و جلسه های گفتگو بنا بود صحبت در مورد مسائل هسته ای باشد، اما ببینید که اینها چقدر پلیدند، عهد شکن هستند که می گویند در اجلاس نهایی برای رسیدن به توافق نهایی ما باید مسائل دیگر را هم بیاوریم .از جمله:مسئله حقوق بشر؛ حقوق بشر را شما مشخص می کنید؟شما می دانید ؟این حضور مردم را دیدید! زن و مرد ؛کودک و جوان و بزرگ و کوچک همه به خیایبان ها آمدند. حتی در خیلی از روستا ها .شما می خواهید بگویید در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود؟اگر نمی شد اینها نمی آمدند.

حجت الاسلام کرمیان افزودند: حقوق بشر شما در رعایت نکردن حجاب است؛ حقوق بشر شما در برهنگی است؛ شما چه چیز را ملاک حقوق بشر می دانید؟ تروریست ها را شما هدایت می کنید! تروریست های سوریه را تقویت می کنید! در لبنان اینقدر فاجعه به بار آوردید! در غزه اینجور مسلمانان را می کشید! در بحرین که اینچنین مردم را سرکوب می کنید، حتی به زنان هم رحم نمی کنید! در پاکستان و افغانستان تروریست ها را حمایت می کنید! در عراق هم همینطور.اصلا خود شما در واقع زیر پا گذارنده ترین و ضد حقوق بشر هستین.

کسانی که در ایالات متحده حاکمیت می کنید شما هستید که حقوق بشر را رعایت نمی کنید نه ما! اگر کسی مدعی حقوق بشر باشد این ما هستیم؛ این اعتقاد ماست و این را اثبات می کنیم.این حضور شما در این مسئله اهمیت دارد و نتیجه خواهد داد.در بیداری جهانی، نه در ابر قدرتها.آنها لجاجت می کنند اما لازم است که دولتمردان ما هم متوجه چند مسئله باشند: یکی اینکه هر زمانی که ما اجازه دادیم آنها وارد زمین ما بشوند.حسب فرمایش امام علی(ع) در نهج البلاغه خطبه 27 هر قومی که در خانه خودش دفاع کرد شکست خورد ؛ باید همیشه توپ را در زمین آنها بیندازیم .

ما مدعی هستیم نه آنها .یکی از مشکلاتی که بعضی از جوانب مذاکرات به بار آورد همین است.سر مسئله هسته ای آنها پا را فراتر میگذارن؛ دولتمردان ما باید مراقب باشن ؛ آنها الأن می گویند ایران نباید موشک های دور پیما داشته باشد ، در حالی که ما الأن شاهد آزمایش یکی از این موشک ها هستیم.لذا دولتمردان ما بدانند در مذاکرات ژنو محکم و استوار باشند و بتوانند از اقتدار ملت عزیز ایران دفاع کنند . از خداوند متعال می خواهم ملت را تحت عنایت امام عصر (عج) قرار دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:54 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب